جمعه، آذر ۰۳، ۱۳۹۱

آزادی یکی از دراویش گنابادی با وثیقه ۵۵۰ میلیون تومانی

آزادی یکی از دراویش گنابادی با وثیقه ۵۵۰ میلیون تومانی
به گزارش خبرنگار مجذوبان نور از کوار، ساعتی پیش محمد علی شمشیرزن پس از تحمل هفت ماه حبس در زندان عادل آباد شیرزا با تودیع وثیقه ۵۵۰ میلیون تومانی آزاد شد.
محمد علی شمشیرزن از دراویش گنابادی ساکن شهرستان کوار استان فارس که صبح روز شنبه ۹ اردیبهشت ۹۱ توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی در محل کارش بازداشت شده بود پس از تحمل هفت ماه حبس در زندان عادل آباد شیراز با تودیع وثیقه ۱۵۰ میلیون تومانی در دادگاه انقلاب شیراز و ۴۰۰ میلیون تومانی در دادگاه کوار به صورت موقت آزاد شد.
این دراویش گنابادی در حالی ۷ ماه را در زندان عادل آباد شیراز در زندان بوده است که پس از بازداشت بدون حق داشتن وکیل در دادگاه انقلاب شهرستان کوار استان فارس تفهیم اتهام و به اداره اطلاعات و اطلاعات نیروی انتظامی منتقل و چندین روز را تحت شرایط سخت مورد بازجویی و در سلول‌ انفرادی گذراند.

در زمانی که آقای محمد علی شمشیرزن در زندان عادل آباد شیراز زندانی بود از لحاظ جسمی وضعیت بسیار وخیمی داشت و این زندانی عقیدتی دچار عفونت شدید ریه شد که با تمام پیگیری‌های انجام شده توسط خانواده‌ی ایشان از انتقال وی به بیمارستان جلوگیری به عمل می آمد و پرسنل بهداری زندان عادل آباد فقط به تجویز مسکن برای این درویش زندانی بسنده میکردند.
لازم به ذکر است که محمدعلی شمشیرزن جز ۱۷ تن از دراویش گنابادی می‌باشد که میبایستی روز ۲۲ آذرماه ۹۱ در دادگاه انقلاب شیراز برای پیگیری پرونده خود حاضر شوند. این دراویش به محاربه و فساد فی الارض و حمل سلاح غیر مجاز متهم شده‌اند که اتهام آقایان کاظم دهقان – حمیدرضا آرایش – محمد علی دهقان – امیر حمزه دهقان – محسن اسماعیلی – ابوذر ملک پور – بهیار رجبی – سید ابراهیم بهرامی – محمد علی شمشیر زن – محمد علی صادقی همگی دایر بر محاربه و مفسد فی الارض و حمل سلاح غیر مجاز و همچنین اتهام آقایان : غلامعلی بیرمی- امید علی اکبری تبار- مهرداد کشاورز- محمد آرایش – عبدالرضا آرایش - منوچهر زارع – امان چراغی همگی دایر بر حمل سلاح غیر مجاز عنوان شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر