شنبه، مهر ۰۲، ۱۳۹۰

کمیپن پاسداشت حقوق دراویش : ادامه بی اطلاعی از وضعیت مدیران و پرسنل بازداشتی سایت مجذوبان نور


majzooban-90-06-full-smallنوشته شده توسط مجذوبان نــور 
 علیرغم اینکه نزدیک به سه هفته از دستگیری مدیران و پرسنل سایت مجذوبان نور می گذرد اما کماکان از سرنوشت این افراد اطلاعی در دست نیست.

کمپین پاسداشت حقوق دراویش - علیرغم اینکه نزدیک به سه هفته از بازداشت مدیران و پرسنل سایت مجذوبان نور می گذرد اما همچنان از وضعیت افراد اطلاعی در دست نیست.و تا کنون با خانواده‌ی خود هیچ ملاقاتی و تماسی نداشته اند
بنابر این گزارش ، وکلا و مدیران و پرسنل بازداشتی سایت مجذوبان در طول دوره‌ی بازداشت به شدت تحت فشارهای جسمی و روحی برای پذیرش اتهامات واهی از جمله اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروه های ضد انقلاب بوده اند و خانواده‌ی وی در پی مراجعات مکرر خود به مراجع قضایی هیچ پاسخی از مسولان دریافت نکرده‌اند.
هم‌چنین وکلا و مدیران و پرسنل بازداشتی از حق داشتن وکیل و ملاقات با خانواده نیز محروم بوده اند. ماموران امنیتی با سلب کلیه‌ی حقوق قانونی و انسانی، آنان را تحت فشار گذاشته تا بتوانند سناریو دلخواه خود را با تداوم این فشارها برای آنها تحمیل کنند.
این در حالی است که خانواده افراد بازداشتی های از جمله خانواده های امیر اسلامی و حمیدرضا مرادی که نتوانسته اند هیچ گونه اطلاعاتی از وضعیت سلامت عزیزانشان به دست آورند، نگران آن هستند که آنها در بازداشتگاه «تحت شکنجه و بد رفتاری» باشند و این در حالیست که این دو درویش زندانی دارای بیماری شدید قلبی می باشند و نیاز به مراقبت های پزشکی دارند.
همچنین همسر آقای علرضا روشن از بی اطلاعی کامل از وضعیت همسرش علیرضا روشن از 13 شهریور که وی توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است اظهار نگرانی نموده است.
گفتنی است نیروهای امنیتی در مورخ 13 شهریور موجی گسترده از بازداشتها را بر علیه دراویش اغاز کرده اند که نام تنی چند از این افراد عبارتند از:


حمیدرضا مرادی سروستانی
رضا انتصاری
علیرضا روشن
علی کرمی
مهدی اسنالو
مهدی حسینی
علی آسترکی
مصطفی عبدی
مهران رهبری
نصرت طبرسی
علی معظمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر