سه‌شنبه، مهر ۰۵، ۱۳۹۰

برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهام دو تن از دراویش گنابادی


http://www.majzooban.org
نوشته شده توسط مجذوبان نــور:
 اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام دو تن از دراویش گنابادی درشهرستان کوار صبح یکشنبه در شعبه اول دادگاه عمومی آن شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار مجذوبان نور ، اولین جلسه رسیدگی به اتهام آقایان اکبری و بیرمی از مجلسداران سلسله جلیله نعمت اللهی گنابادی در شهرستان کوار صبح یکشنبه برگزار شد.
گفتنی است این دو تن که به اتهام اخلال در نظم عمومی و اقدام علیه امنیت در دادگاه عمومی محاکمه شدند به دلیل بازداشت وکلای خوذ، بدون داشتن وکیل به دفاع از خود پرداختند.
طی این جلسه از دادگاه قرار تامین کیفری این 2 درویش گنابادی وثیقه 150 ملیون تومانی اعلام گردید که این دراویش حاضر به تودیع وثیقه نشده و به حکم دادگاه به زندان عادل آباد شیراز انتقال داده شدند.
همچنین در این گزارش آمده است : دراویش گنابادی در حرکتی خود جوش ،علت عدم سپردن وثیقه را بی گناهی خویش وعدم انتساب اتهامات وارده عنوان نموده اند.
این درویش گنابادی در مورخ 19 شهریور ماه توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی با یورش به منازل شخصی ایشان و بدون ارائه حکم قضایی و قانونی دستگیر شده بودند.

یادآور می‌شود در پی حملات ماموران امنیتی و لباس شخصی ها به دراویش نعمت اللهی گنابادی در استان فارس طی روزهای 11 الی 13 شهریور ماه و ضرب و شتم و کشته و زخمی نمودن گروهی از آنان، در شهرهای کوار و سروستان فارس، جوّی پادگانی و امنیتی فرا گرفته بود و تشییع جنازه وحید بنانی، از دراویش جانباخته نیز، روز چهارشنبه شانزدهم شهریور ماه، در تدابیر شدید امنیتی و حضور صدها مامور یگان ویژه و ضد شورش برگزار شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر