پنجشنبه، مهر ۱۳، ۱۳۹۱

فروپاشی اقتصاد جمهوری اسلامی، پیش بینی ها همگی درست بودند! وظیفه مسیحیان چیست؟ + ویدیو


Ahmadinejad__Dolar__Khameneie
شرایط اقتصادی پیش آمده از ابتدای هفته جاری در کشور نشانه سقوط  اقتصاد تحت کنترل حکومت اسلامی و بی کفایتی دولت برای اداره امور  می باشد. ایمانداران مسیحی ایران در این مقطع حساس نقش مهمی دارند.
 متجاوز از سه سال قبل در طی مبارزات انتخاباتی دهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی، همه رقبای محمود احمدی نژاد تاکید کردند که اگر وضع چهار سال اول دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ادامه پیدا کند کشور دچار یک بحران عمیق و سقوط و ورشکستگی خواهد شد.

اما رهبر جمهوری اسلامی یک تنه در مقابل همه ایستاد و با توسل به سرکوب ، زندانی و قتل مخالفان آنها را ساکت کرد تا حرف خود را در حمایت محمود احمدی نژاد و دولت او به همه تحمیل کند. علی خامنه ای به صراحت تاکید کرد که نظرات او به نظرات احمدی نژاد بسیار نزدیک است.
حالا بعد از گذشت سه سال از آن ماجرا شرایط  اقتصادی کشور کاملا از کنترل خارج شده ، اقتصاد لرزان کشور به طور کامل فرو ریخته است. رئیس دولت جمهوری اسلامی در مصاحبه روز سه شنبه 11 مهر بعد از آن همه لفاظی های گذشته در مورد بی اثر بودن تحریمها ، اعلام کرد که فروش نفت کاهش یافته ، تحریم مبادلات بانکی دست دولت را برای مقابله با بحران کنونی  بسته است.
سقوط ارزش پول ملی تا حد نصف در کمتر از دو هفته گذشته حاصل 7 سال ماجراجوئی و خرابکاری بی وقفه دولتی است که تحت حمایت مستقیم ولی فقیه و رهبر جمهوری اسلامی قرار دارد. این فروپاشی عظیم بی شک تاثیر منفی عمده ای بر وضعیت مردم خواهد گذاشت. همه کالاهای موردنیاز عموم که تا به حال نیز به طور لجام گسیخته گران بودند ، ناگهان باید قیمتشان دو برابر شود و این یعنی افزایش شدید فقر و گرسنگی در ایران.
شرایط بسار بدی برای کشورمان رقم خورده است.از یک سو مردم زیر فشارهای شدید اقتصادی قرار دارند و از سوی دیگر تهدیدات مکر به جنگ  و تنش میان ایران و سایر کشورها  امان همه را بریده است.
در این مقطع ایمانداران مسیحی ایرانی وظیفه بسیار سنگینی به عهده دارند. اهم این وظایف را می توان به شرح زیر خلاصه کرد؛
اول : دعا برای یافتن مناسب ترین راه برون رفت  از این بحران ، درخواست حکمت از خداوند برای رهبران جمهوری اسلامی تا حداقل در این شرایط حساس تصمیمات درستی بگیرند. درخواست از خداوند کار بسیار مهمی است که باید توسط مسیحیان به طور روزانه انجام گیرد.
دوم : لازم است که کلیساهای مسیحی در سطح کشور خود را هرچه بیشتر در ارتباط با مردم قرار دهند. آنها می توانند با معرفی خدای زنده به هموطنان بذر امید را در دلهایشان بکارند و به آنها کمک کنند تا شرایط سخت فعلی را بهتر تحمل کنند.  آشنائی با چهره واقعی خداوند کمک بزرگی به مردم سرزمین ما می کند.
سوم : بی گمان کسانی که مملکت ما را در این رنج عظیم انداخته اند از جنگ هم بدشان نمی آید. مسیحیان همواره هر نوع جنگ و خونریزی و خشونت را رد می کنند. باید این موضع اصولی ضد جنگ را بین مردم ترویج کرد و روشهای مبارزه و مقاومت بدون خشونت را با دقت و حوصله فرا گرفت.
چهارم : اکنون وقت آن است که مسیحیان  هرچه بیشتر چراغهایشان را بر روی میز بگذارند و تبدیل به نمکی برای کشور عزیزمان ایران بشوند تا به یاری خداوندمان عیسی مسیح با آرامش این پیچ سخت را به طور صلح آمیز پشت سر بگذاریم. با روشنگری، خبر رسانی درست و آگاه کردن مردم کشور،  مسیحیان می توانند نقش بزرگی در نجات ایران عزیزمان از بلا بازی کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر