چهارشنبه، بهمن ۲۶، ۱۳۹۰

تداوم بازداشت اعضای كلیساهای جماعت ربانی در ایران


.
در راستای موج مسیحیت ستیزی و خبرهای بی پایه و اساس از سوی رسانه های حكومتی نسبت به كلیساهای جماعت ربانی در ایران "ماسیس موسسیان" از خادمین کلیسای جماعت ربانی نارمک تهران  توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
به گزارش « محبت نیوز" و  بر اساس گزارش -هرانا- فعالان حقوق بشر در ایران ، ماموران وزارت اطلاعات در روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۰ با مراجعه به محل کار ایشان ، بدون هیچ توضیحی وی را بازداشت و با خود بردند.

بر اساس گزارش منابع داخل زندان رجایی شهر " ماسیس موسسیان" هم اکنون در این زندان نگهداری می شود و از حق ملاقات با خانواده نیز محروم است.
در حال حاضر از وضعیت سلامت این خادم مسیحی نیز اطلاعی دقیقی در دست نیست و تا كنون پیگیری خانواده ایشان برای مشخص شدن وضعیت وی نیز نتیجه ایی در بر نداشت.
به گزارش «محبت نیوز» ، هم اکنون فرشید فتحی در زندان اوین، كشیش فرهاد سبکروح، ناصر ضامن دزفولی، داوود علیجانی و نورالله قبیتی زاده در زندان کارون، ماسیس موسسیان در زندان رجایی شهر و فریبرز آرزم در زندان ندامتگاه کرج از جمله شهروندان مسیحی در بند هستند.
فرشید فتحی و نورالله قبیتی زاده از بازداشت شدگان کریسمس سال ۲۰۱۰ هستند که کماکان در بازداشت و به صورت بلاتکلیف بسر می برند.
- تلاش رسانه های حكومتی در جهت تخریب كلیساهای جماعت ربانی
لازم به یاد آوری است پیش از این نیز گروهی از رسانه های مذهبی داخلی در اهدافی مشترك و مسیحیت ستیز خود گزارشاتی از شدت فعاليت‌هاي تبليغي اعضای كليساي جماعت رباني در تهران را منتشر كردند !
این منابع خبری وابسته به حكومت با ادعای اینكه اعضای این كلیساها از مسیحیان تندرو می باشند و با شگردها و شيوه‌ها تبليغاتي مختلف، سعی در ترویج مسیحیت و عضوگيري و تغيير دين جوانان مسلمان  را دارند.  با درج گزارشات بی اساس همچنین  از اعزام كاروان‌هاي مسيحيت تبشيري در سطح كشور به ويژه استان ( بدون ذكر نام) خبر داده است !
مقام های جمهوری اسلامی از طریق اعمال کنترل شدید بر كلیساها و گروه های مسیحی در صددند تا از ترویج و گسترش مسیحیت در داخل كشور جلوگیری کرده و بر همین اساس تاكنون برخی مراکز وابسته به مسیحیان ایران را تعطیل و شماری از کسانی که به مسیحیت گرویده اند را بازداشت کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر