چهارشنبه، آبان ۲۵، ۱۳۹۰

اولین شماره هفته نامه مجذوبان نور منتشر شد


fb
آن شب که نیروهای امنیتی به روال و سنت چندین و چند ساله خویش بدون ارئه هیچ حکم قانونی و با اعمال خشونت همکاران سایت مجذوبان نور را بازداشت کردند گمانشان این بود دیگر دراویش گنابادی را بایکوت خبری کرده اند و سایت مجذوبان نور را تعطیل . زمانی که سایت را به حمله های سایبری بستند و در بازجویی ها به دنبال جان برکفانی بودند که با دستان خالی و با کمترین تجهیزات در برابر حمله ها مقاوت میکردند ٬ هنوز اینان خیال واهی از کار انداختن سایت را در سر داشتند و حمله های سایبری تا روزها ادامه یافت . دیگر اعضای سایت مجذوبان نور برای اطلاع رسانی در آن روزها از جان و مال خویش گذشته بودند ٬ با قرار گرفتن هر خبر بر خروجی مجذوبان نور اجبارا جای خود را عوض میکردند به شکلی که منازل ایشان توسط نیروهای امنیتی زیر و رو شده بود .

اهمیت اطلاع رسانی شاید قبل از فشارها و آزار و اذیت های اخیر به روشنی نمایان نبود ٬ اما تنها با توجه به هزینه و نیرویی که معاندین عرفان و تصوف صرف جلوگیری از انتشار اخبار کرده اند می توان از ارزش اطلاع رسانی و انتشار اخبار آگاه شد .
اکنون سایت مجذوبان نور با گذراندن چنین روزهایی که در این ۵ سال گذشته از آغاز فعالیت سایت کم نبوده اند با ادامه فعالیت های سایت فضایی را در اختیار ما گذاشته است تا با استفاده از این امکان به انتشار هفته نامه ای با مختصاتی که در ادامه می آید بپردازیم .
هفته نامه مجذوبان نور با هدف فعالیت در زمینه های حقوق بشر ٬ علوم انسانی و اجتماعی تصمیم دارد ٬ به شکلی مستقل ارائه دهنده آرا و نظرات نسل امروز جمعی از دراویش گنابادی باشد و در این راستا به مسائل روز دز زمینه های ذکر شده بپردازد .
از همین رو هفته نامه مجذوبان نور از تمامی دراویش گنابادی علاقه مند به فعالیت با این بخش دعوت به عمل می آورد تا با ارائه نظرات ٬ مقالات و فعالیتهای فرهنگی در انتشار این هفته نامه ما را یاری نمایند . 
اولین شماره از هفته نامه مجذوبان نور را در عید سعید غدیر خم منتشر می کنیم تا به میمنت و مبارکی این روز عزیز در آن مسیر که شایسته است قدم برداریم .

pdf-high     pdf-low
jpg-high     jpg-low


نرم افزار سبک و رایگان جهت مشاهده فایل های پی دی اف : دانلود کنید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر