جمعه، آبان ۲۷، ۱۳۹۰

ابراز نگرانی خانواده های وکلا و مدیران سایت مجذوبان نور پس از اولین ملاقات



وکلا و مدیران سایت مجذوبان نور بعد از گذشت ۷۵ روز از بازداشت ایشان ٬ برای اولین بار با خانوده های خویش ملاقات کردند . که با ابراز نگرانی تعدادی از خانواده ها از وضعیت بد جسمی و خطر شکنجه ایشان همراه بوده است . 

به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور ؛ صبح امروز ۲۶ آبان ماه خانواده های وکلای دروایش و مدیران سایت مجذوبان نور آقایان رضا انتصاری ٬ امید بهروزی ٬ امیر اسلامی ٬ فرشید یداللهی ٬ افشین کرم پور  و  حمید مرادی با ایشان ملاقات کابینی داشتند  .


لازم به ذکر است ٬ خانواده امیر اسلامی و حمید مرادی  پس از ملاقات از خطر و احتمال شکنجه و فشار بر این دو درویش ابراز نگرانی کردند و افزودند علاوه بر مشاهده آثار کوفتگی و کبودی بر دستان امیر اسلامی ٬حمید مرادی نیز در وضعیت وخیمی دیده شده است  و در حین ملاقات ۳ تن از ماموران امنیتی همراه وی حضور داشتند که از وجود خطر شکنجه و خواست نیروهای امنیتی بر عدم اطلاع خانواده حمید مرادی از آنچه بر این درویش در این مدت گذشته است خبر می دهد .

یادآور می شود ٬ این دراویش گنابادی نزدیک به ۷۵ روز است در بند امنیتی زندان اوین به سر می برند و تا هفته گذشته در سلولهای انفرادی این بند بودند ٬ از این بین امید بهروزی و رضا انتصاری قبل از این نیز با خانواده های خویش ملاقات داشته اند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر