چهارشنبه، آبان ۱۸، ۱۳۹۰

انتقال وکلای دراویش و مسئولان سایت مجذوبان نور به بند عمومی


مدیران سایت مجذوبان نور و وکلای دراویش گنابادی محبوس در بند امنیتی زندان اوین پس تحمل بیش از ۲ ماه حبس انفرادی در بند امنیتی به بند عمومی انتقال یافتند .
 به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور ؛ آقایان فرشید یداللهی ٬‌رضا انتصاری ٬ افشین کرمپور ٬ امیر اسلامی ٬ امید بهروزی و مصطفی دانشجو از وکلای دراویش گنابادی و اعضای سایت مجذوبان نور پس تحمل بیش از ۲ ماه حبس در سلول انفرادی به بند عمومی ۲۰۹ زندان اوین انتقال یافتند .
 گفتنی است ٬ از میان دراویش زندانی در بند امنیتی زندان اوین ٬ حمید مرادی از مدیران سایت مجذوبان نور همچنان در حبس انفرادی به سر می برد .
 
یاد آور می شود ٬ در تاریخ ۱۱ شهریور ماه سال جاری با حمله نیروهای امنیتی و لباس شخصی به دراویش گنابادی ساکن در کوار موج تازه ای از بازداشت و ضرب و شتم دراویش گنابادی آغاز شد که منجر به شهادت یکی از دراویش گنابادی و بازداشت دراویش ساکن در شهرهای تهران ٬ شیراز و کوار شده است که از این بین وکلای دراویش و چند تن از اعضای سایت مجذوبان نور در بند امنیتی زندان اوین به سر می برند .
لازم به ذکر است فشارها و آزار و اذیت ها بر دراویش گنابادی کماکان ادامه دارد به نحوی که از اویل آبان ماه شاهد اعمال خشونت و برخورد نیروهای امنیتی و لباس شخصی با دراویش گنابادی بوده ایم که با بازداشت ٬ ضرب و شتم و تفتیش غیر قانونی منازل دراویش ساکن در کوار دنبال شده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر