یکشنبه، آذر ۰۶، ۱۳۹۰

انتقال مصطفی دانشجو ‪وکیل دراویش گنابادی‬ به بند عمومی زندان اوین


کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی: مصطفی دانشجو از وکلای دراویش سلسله نعمت اللهی گنابادی و از مدیران پایگاه خبری مجذوبان نور پس از گذشت یکماه حبس در سلول های انفرادی بند امنیتی زندان اوین به بند عمومی منتقل شد.
به گزارش تارنمای مجذوبان نور، مصطفی دانشجو از وکلای دراویش گنابادی که در تاریخ ۷ آبان ماه از زندان ساری مرتبط با بازداشتها و فشارهای اخیر به بند امنیتی زندان اوین منتقل شده بود٬ روز گذشته ۵ آذر ماه به بند عمومی انتقال یافت.
این وکیل دراویش که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از سوی دادگاه تجدید نظر استان مازندران به ۷ ماه حبس محکوم شده بود در حالی که روزهای آخر محکومیت خویش را سپری میکرد به زندان اوینمنتقل شد. وی روز گذشته ۵ آذر ماه پس از تحمل یکماه حبس در سلول انفرادی بند ۲۰۹ به بند عمومی زندان اوین انتقال یافت.

یادآور می شود وکلا و مدیران سایت مجذوبان نور آقایان رضا انتصاری٬ فرشید یداللهی٬ حمید مرادی٬ افشین کرم پور٬ امیر اسلامی و امید بهروزی به همراه مصطفی دانشجو هم اکنون در بند عمومی زندان اوین به سر می برند. علاوه بر این بر طبق آخرین گزارش از وضعیت دراویش زندانی ۱۶ تن از دراویش گنابادی در زندانهای کشور محبوس هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر