دوشنبه، دی ۲۷، ۱۳۸۹

۱۶ ژانویه روز جهانی روزه و دعا برای زندانیان مسیحی ایرانی


به دنبال اعلام  روز جهانی دعا از سوی رهبران كلیسای ایران ، رهبر كلیساهای جماعت ربانی (اسمبلی آف گاد ) ، دكتر جورج وود از تمام كلیساهای جماعت ربانی خواست در روز ۱۶ ژانویه در دعا برای زندانیان مسیحی ایران متحد شوند .
به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان در یك حركت هماهنگ و اتحاد آفرین شبانان كلیسای ایران  در داخل و خارج كشور به همراه رهبران سازمانهای مسیحی فارسی زبان سراسر دنیا روز یكشنبه ۲۶ دی ماه ( ۱۶ ژانویه ) را به عنوان روز دعا و روزه برای زندانیان مسیحی اعلام كردند و از تمام كسانی كه خود را عضوی از پیكر واحد كلیسای ایران میدانند خواسته اند در آن روز یك صدا زندانیان مسیحی در ایران را به حضور خداوند بیاورند .
حمایت جهانی
گزارش رسیده است بلافاصله  پس از این درخواست متحدانه روحانی ، رهبر كلیساهای جماعت ربانی (اسمبلی آف گاد ) ، دكتر جورج وود از تمام كلیساهای جماعت ربانی  سراسر دنیا خواست در روز ۱۶ ژانویه در دعا برای زندانیان مسیحی ایران متحد شوند . دكتر وود قبلا در ۶ژانویه طی یك اطلاعیه رسمی از همه کلیسا های جهان برای زندانیان مسیحی ایران درخواست دعا كرده بود. ایشان در اطلاعیه خود تصریح نموده :
این مسیحیان نمایندگان کلیسا های خانگی در ایران هستند. در طی یکی دو سال گذشته دولت تلاش هایی برای خفه کردن این کلیسا ها انجام داده است اما کلیسای جماعت ربانی ، کلیسا های خانگی را به عنوان بخشی از پیکره مسیح (کلیسای جهانی) می شناسد و دولت ایران را هم تشویق می کند تا آنها را به رسمیت بشناسند و به آنها این آزادی را بدهند که با هم مشارکت داشته باشند.
همچنین وی به نمایندگی بیش از ۶۰ میلیون عضو كلیساهای جماعت ربانی سراسر دنیا افزوده بود :
ضروری است که همه مسیحیان جهان در موضوع دستگیری برادران و خواهران زندانی مان پا در میانی کنند. بیایید دعا کنیم که آنها حتی در سلول های زندان حضور و قدرت روح القدس را تجربه کنند. دعا کنیم که آنها در طول این آزمایش تحمل بی وصفی از خود نشان دهند. و برای زندانیان و زندانبانان شاهدان بارز مسیح باشند.
موارد دعا
رهبران كلیسای متحد ایران در اقصی نقاط جهان برای موارد مشروحه و مشخص  زیر درخواست دعا كرده اند و از مومنان مشتاق مسیحی خواسته اند با گرفتن روزه در این روز بر تاثیر هرچه بیشتر دعای خود بیفزایند . موارد درخواست شده برای دعا در روز یكشنبه ۲۶ دی عبارتند از :
۱-دعا برای رهبران سیاسی و امنیتی كشور كه بیدار و هوشیار شوند و دست از اذیت و آزار مسیحیان بی آزار و وطن دوست و پر كار و تلاش میهنمان بردارند .
۲-دعا برای رهائی همه زندانیان  و بازداشتی های مسیحی در ایران و همچنین تمامی زندانیان عقیدتی و مذهبی غیر مسیحی در همه زندانهای كشور .
۳ - دعا برای استقامت و سلامتی زندانیان و خانواده های جفا دیدگان ( كسانی كه بازداشت و زندانی شده اند و كسانی كه مورد تعقییب و توهین قرار گرفته اند ) .
۴-درخواست حكمت باز هم برای رهبران سیاسی و مدیران ارشد كشور از همه جناحها و گروههای مختلف تا ایران را به آستانه ورشكستگی اقتصادی و پرتگاه جنگ و نا امنی نكشانند .
۵-درخواست حكمت برای همه مسیحیان كشور ، چه نوكیشان مسیحی و چه مسیحیان قومی تا با اتحاد دست دعا به حضور خداوند بلند كنند و در شفاعت قوم او مصرانه بایستند .
۶-دعا برای حفظ مملكت عزیزمان از فتنه های شریر و دشمنان فریبكار خارجی و شكستن فریب همه  معاندان ایران زمین .
دعوت كنندگان به برگزاری " روز جهانی روزه و دعا برای زندانیان مسیحی ایرانی "   عموم كلیساهای ایرانی را برای اتحاد در این دعا فرا خوانده اند و امید فراوان و قطعی به گشوده شدن درهای رحمت  الهی از این طریق دارند .آنها همچنین از همه خواسته اند در این زمینه خبر رسانی كنند تا در روز یاد شده دستهای بیشتری به سوی پدر آسمانیمان بلند شود .

فرستنده: الهام قهرمانپور


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر