سه‌شنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۹

سه درویش بازداشت شده از زندان اصفهان آزاد شدند

خبرگزاری هرانا - سه نفر از دراویش گنابادی که در جریان دستگیری آقای محجوبی شیخ طریقت نعمت‌اللهی گنابادی در زندان مرکزی اصفهان بازداشت شده بودند، به دنبال حضور و تجمع پرشمار دراویش گنابادی در مقابل زندان آزاد شدند.

به گزارش سایت مجذوبان نور، حمید باقری،‌ مهدی پورصدام و وحید عباس‌زاده اسامی این سه درویش هستند که ساعاتی پس از آزادی آقای محجوبی، از بند رها شدند.
یادآور می‌شود ساعت یازده و سی دقیقه شب گذشته یک‌شنبه 12 دی ماه سه خودرو حامل نیروهای لباس شخصی و دو خودرو نیروی انتظامی به منزل حمید باقری که میزبانی اقای محجوبی، شیخ سلسله دراویش گنابادی را عهده‌دار بود هجوم برده و پس از پخش گاز فلفل در منزل و ضرب و شتم حاضران، آقای محجوبی و فرشید محجوبی فرزند ایشان را همراه با سه درویش یاد شده به زندان اصفهان منتقل کردند.
به دنبال این حادثه، شمار بسیاری از دراویش گنابادی از اقصا نقاط کشور رهسپار اصفهان شده و با تجمع در مقابل زندان خواستار آزادی برادران ایمانی خود شدند.
ماموران نیز در مواجهه با این همدلی و کثرت دراویش، آقای محجوبی و فرزند ایشان را پس از 5 ساعت بازداشت غیرقانونی آزاد کردند، اما دراویش دست از مقاومت برنداشته و تا حصول آزادی برادران دیگر خود در محل زندان ماندند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر