پنجشنبه، دی ۱۵، ۱۳۹۰

اقدام به بازداشت نظام ملک‌پور، از دراویش گنابادی استان فارس


خبرگزاری هرانا - منابع خبری از اقدام به بازداشت نظام ملک‌پور یکی از دراویش گنابادی ساکن کوار استان فارس گزارش می دهند.
به گزارش تارنمای مجذوبان نور، ۵ تن از نیروهای امنیتی مسلح به سلاحهای گرم به منزل یک درویش گنابادی در کوار حمله کردند و علاوه بر تخریب و تفتیش منزل وی منجر به وخامت حال جسمانی همسر این درویش شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی و لباس شخصی با حمله به منزل نظام ملک‌پور یکی از دراویش گنابادی ساکن کوار علاوه بر تفتیش و بازرسی غیرقانونی منزل وی اقدام به تخریب اموال و وسایل شخصی و ایجاد رعب و وحشت در بین خانواده ایشان کردند.

حمله نیروهای امنیتی و لباس شخصی علاوه بر صدمات و تخریب های اشاره شده منجر به وخامت وضعیت جسمی همسر نظام ملک‌پور و انتقال ایشان به بیمارستان نیز شده است.
خانواده‌ی این درویش گنابادی مقامات امنیتی این شهرستان را مسئول هرگونه آسیب و صدمه‌ای که سلامتی ایشان را تهدید کند ٬ می‌دانند.
لازم به ذکر است حمله مسلحانه نیروهای امنیتی و لباس شخصی به قصد دستگیری نظام ملک‌پور صورت گرفت که به علت عدم حضور وی در منزل ٬ بازداشت نشد.
منزل این درویش گنابادی در تاریخ ۱۰ آبان ماه سال جاری نیز مورد حمله نیروهای امنیتی قرار گرفته بود.
گفتنی است، موج تازه‌ی بازداشت و آزار و اذیت دراویش گنابادی از نیمه‌ی شهریور سال جاری از سوی نیروهای امنیتی و لباس شخصی با شدتی بی سابقه آغاز و تاکنون ادامه داشته است.
روز گذشته نیز گزارش رسید که نصرالله لاله مدیر انتشارات حقیقت و از پیروان این طریقت، در بند امنیتی زندان اوین در بازداشت می‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر