پنجشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۹۲

نزدیک شدن انتخابات فرمایشی و سرکوب اقلیتهای مذهبی


گزارش دریافتی:رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی در انتخابات 2009 وبرگزیده شدن محمود احمدی نژاد مترسک سده ی بیست ویک باردیگر ماهیت خود را به جامعه ی جهانی نشان داد.
همانگونه که اخیرا در رسانه های جهان گزارشاتی پیرامون وضعیت اقلیتهای مذهبی انتشار یافته بود پنج فعال مسیحی از سوی رژیم دستگیر شده وخانواده های آنها تحت فشار قرار گرفته بودند آنچه مسلم است با نزدیک شدن انتخابات 2013 رفته رفته رژیم اسلامی تلاش می کند اینترنت ورسانه ها را محدود کند واز طریق رسانه های مسموم جمهوری اسلامی شروع به دروغ پردازی کند.

مهمترین مسئاله ای که اکنون باید جامعه ی جهان ، سازمان ملل و سازمانهای حقوق بشری باید به آن توجه کنند این است که فعالیت مسیحیان و دیگر اقلیتهای مذهبی در طی این چند ماهه به شدت به زیان رژیم ایران ورهبر دیکتاتوریان (علی اکبر خامنه ای) است. نزدیک شدن انتخابات و افزایش شعارهای اسلامی در ایران مرهون سرکوب مسیحیان ، بهاییان و دیگر اقلیتهای مذهبی است. از دید گاه مردم عامه سرکوب مسیحیان طی این چند ماهه یکی ار مسایل عادی در ایران است. به ویژه شهروندان مسلمان که به دلیل محدودیت ذهنی در بسیاری از موارد خود مشوق رژیم هستند و بر این باورند که مسیحیان ودیگر طیفهایی که دین خود را تغییر داده اند باید از سوی رژیم به شکنجه واعدام محکوم شوند. اما قلم به دستان و نخبه های جامعه که با دید گاهی گسترده به این مسایل می نگرند می توانند تحلیل بهتری از این شرایط غیر انسانی داشته باشند چرا با نزدیک شدن به انتخابات 99 گردان بسیج برای سر کوب ملت به فرمان خامنه ای در حالت آماده باش قرار دارند؟
چرا طی این مدت آمارها به شدت تغییر کردند و آمار مسیحیان بازداشت شده و کلیساهای پلمب شده افزایش بی سابقه ای یافتند؟
بدون شک در پس تمامی این اتفاقات دست های پلید ولایت فقیه ورهبر سرکوبگر نظام اسلامی قرار دارد.
حاکمیت در این واپسین روزهای سرنگونی به شدت تلاش می کند هرگونه فریاد و یا باور مخالفی را سرکوب می کند. اسلام یکسان ویکسانی اسلامی یکی از شعارهایی است که این روزها مقامات ارشد رژیم روی آن تأکیید دارند.
یکسانی اسلامی به معنای روشنتر سرکوب هرگونه تفاوتهاست. در کشوری که ایده های متفاوت واندیشه های جدید با چماق وباتم سرکوب می شود، چگونه می توان انتظار داشت که به حقوق اقلیتهای مذهبی احترام گذاشت. به همین جهت بر ایرانیان میهن دوست واجب است در چنین خفقانی با قلم های خود علیه رژیم موضع گیری کنند و برای انهدام رژیم ناقض اقلیتهای مذهبی هم در داخل و هم در خارج از ایران تلاش کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر