دوشنبه، تیر ۱۹، ۱۳۹۱

نگرانی از وضیعت حمید و صالح مرادی سروستانی از دراویش گنابادی زندانی


وضعیت جسمی حمید و صالح مرادی سروستانی، دو برادر از دراویش گنابادی که بیش از ۱۰ ماه است در زندان‌های تهران و شیراز در حبس هستند رو به وخامت رفته است و پیگیری خانواده‌ی آن‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده است.
به گزارش وبسایت مجذوبان نور، حمیدرضا مرادی سروستانی، از دراویش زندانی و مدیر سایت مجذوبان نور که بیش از ۱۰ ماه است که در زندان اوین به سر می‌برد مجددا در وضیعت وخیم جسمی قرار گرفته است، وی دچار بیماری قلبی و کلیوی شدید است، اما تا کنون درمان مناسب و جدی در مورد وی صورت نگرفته است، به طوری که با وجود پیگیری‌های زیاد خانواده این درویش گنابادی و تایید پزشک بهداری زندان وی باید تحت نظر پزشک متخصص قلب و عروق قرار گیرد ولی بنا به روال سابق تنها زمانی با اعزام وی به بیمارستان موافقت می‌شود که او در وضیعت بحرانی قرار بگیرد و این مساله در مورد این درویش زندانی که دچار گرفتگی رگ ۷۰ درصد است بسیار نگران کننده است.

صالح مرادی سروستانی، نیز که بیش از ده ماه است که در زندان عادل آباد شیراز به سر می برد، از وضیعت جسمی وخیمی رنج می برد، او بارها در خواست اعزام به بیمارستان و معاینه توسط پزشک متخصص را کرده اما هر بار بی نتیجه مانده است.
صالح مرادی دچار درد های شدید عصبی در ناحیه دست و شانه است، اما از هیچ گونه امکانات درمانی برخوردار نیست. گفتنی است آسیب و درد دست و شانه‌ی وی سابقه قبلی نداشته و بعد از اعزام به پلاک ۱۰۰ شیراز و بازجویی ها ایجاد شده که نشان می دهد این آسیب ناشی از فشار های فیزیکی دوران بازجویی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر