یکشنبه، آذر ۲۷، ۱۳۹۰

یوسف ندرخانی یک سال دیگر در زندان خواهد ماند !


.یوسف ندرخانی دست کم باید یک سال دیگر را در زندان بماند تا پس از آن تکلیف حکم بحث برانگیز او مشخص شود.
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران "محبت نیوز"، سایت پرزنت تروث كه عمومن اخبار مربوط به ندرخانی  و دیگر همفكران ( غیر تثلیثی ) آنان را از قول منابع نزدیك به ایشان منتشر می كند  نوشت،  "مقامات قضایی ایران می خواهند از این فرصت یک ساله استفاده کنند تا بتواند به گفته خودشان ندرخانی را به اسلام بازگردانند".
دمارس مسئول این وب سایت  گفت: "رئیس قوه قضاییه، آیت الله صادق لاریجانی به قاضی دادگاه رشت دستور داده است که "به مدت یک سال هیچ کاری نکنید."

ایشان از  قول یکی از وکلای ندرخانی نقل کرد: "دستور این بود که در مدت تعیین شده حکمی صادر نشود و ندرخانی در زندان بماند. همچنین به دادگاه گفته شده است تا از هر وسیله برای وادار نمودن ندرخانی و بازگشت او به اسلام استفاده کنند."
با افزایش فشار های بین المللی برای آزادی این دگراندیش مذهبی، دادگاه رشت تصمیم گرفت تا حکم  سید علی خامنه ای را هم درباره اعدام شدن یا نشدن ندرخانی جویا شود. نقش رهبر جمهوری اسلامی در خبر اخیر مبنی بر  ادامه بازداشت ندرخانی به مدت یک سال در زندان هنوز مشخص نیست.
"یوسف ندرخانی" ۳۶ ساله كه همفكرانش از وی بعنوان كشیش خطاب می كنند وابسته به گروهی موسوم به "كلیسای ایران" است كه در ۲۰ مهرماه ۱۳۸۸ تاكنون در زندان رشت بسر می برد وی متهم است که در سن ۱۹ سالگی از دین اسلام خارج شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر