جمعه، دی ۰۲، ۱۳۹۰

انتقال وکلا و مدیران سایت مجذوبان نور به بند ۳۵۰ زندان اوین



وکلای دراویش گنابادی و مدیران سایت مجذوبان نور صبح امروز از بند امنیتی زندان اوین به بند ۳۵۰ همین زندان منتقل شدند .

به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور ؛ رضا انتصاری ٬‌حمید مرادی ٬‌امید بهروزی ٬ افشین کرم‌پور ٬ امیر اسلامی ٬  مصطفی دانشجو و فرشید یداللهی  وکلا و مدیران سایت مجذوبان نور ‪پس از گذشت بیش از سه ماه حبس در بند امنیتی زندان اوین صبح امروز ۲۹ آذر ماه به بند ۳۵۰ ‬ همین زندان منتقل شدند .  

در ادامه این گزارش آمده است تاکنون وکلای این دراویش زندانی از حق دخالت در پرونده محروم بوده و مراجع قضایی پاسخگوی اتهامات  و دلایل بازداشت ایشان نیستند . علاوه براین ‪٬‬ در مدت سه ماه گذشته این ۷ درویش از حق ملاقات حضوری با خانواده خود محروم بوده‌اند .

یادآوری می‌شود این دراویش گنابادی در اواخر تابستان سال جاری با آغاز دور تازه‌ای از فشارها و بازداشت دراویش گنابادی بدون ارائه حکم قانونی و قضایی بازداشت شده و به سلول‌های انفرادی بند ۲۰۹ امنیتی زندان اوین منتقل شدند . فشار بر این دراویش زندانی و شرایط نامطلوب نگهداری ایشان در این مدت به نحوی بود که منجر به رو به وخامت نهادن وضعیت جسمی چند تن از ایشان شد که از میان می‌توان به شدت یافتن بیماری قلبی آقایان امیر اسلامی و حمید مرادی و انتقال ایشان به بهداری زندان اوین اشاره کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر