پنجشنبه، آبان ۰۵، ۱۳۹۰

اولین ملاقات حضوری یکی از وکلای بازداشتی دراویش گنابادی


کلمه:چکیده :امید بهروزی از وکلای دراویش گنابادی که در تاریخ ۱۶ شهریور توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت و به بند امنیتی زندان اوین منتقل شده بود ظهر دیروز ۳ آبان ماه با پدر خویش ملاقات حضوری داشت ....
خانواده امید بهروزی، وکیل دراویش گنابادی پس از ۵۰ روز بی خبری از ایشان توانستند با وی ملاقات داشته باشند .
به گزارش منابع خبری نزدیک به دراویش٬ امید بهروزی از وکلای دراویش گنابادی که در تاریخ ۱۶ شهریور توسط نیروهای امنیتی در شیراز بازداشت و به بند امنیتی زندان اوین منتقل شده بود ظهر دیروز ۳ آبان ماه با پدر خویش ملاقات حضوری داشت.

پدر امید بهروزی پس از ملاقات با فرزند خویش از وضعیت مناسب روحی و جسمی ایشان با توجه به تحمل حبس سلول انفرادی در بند امنیتی زندان اوین خبر داد و افزود، قرار بازداشت امید بهروزی و دیگر دراویش زندانی محبوس در بند امنیتی زندان اوین هنوز ادامه دارد و وی با گذشت ۵۰ روز حبس در سلول انفرادی به بند عمومی منتقل نشده اند.
لازم به ذکر است، پروانه وکالت امید بهروزی در واقعه تخریب حسینیه قم توسط قوه قضاییه لغو شده است.
همچنین آمده است امید بهروزی به همراه دیگر وکلای دراویش گنابادی و اعضای سایت مجذوبان نور فرشید یداللهی٬ افشین کرم پور٬ امیر اسلامی٬ حمید مرادی و رضا انتصاری نزدیک به ۵۰ روز است که در بند امنیتی زندان اوین به سر می برد که جز ایشان که در روز گذشته با خانواده خویش ملاقات داشته است دیگران تاکنون ملاقاتی با خانواده خویش نداشته و وکلای این زندانیان نیز هنوز از حق دخالت در پرونده و ملاقات موکل های خویش محروم بوده اند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر