دوشنبه، مهر ۱۱، ۱۳۹۰

حملات سازمان یافته ضد مسیحی در سایه سکوت رسانه ها و مقامات

.
موضوع کشتار بی سر و صدای مسیحیان در نیجریه از سوی رسانه ها و دولت نیجریه نادیده گرفته می شود!
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران،«محبت نیوز» به نقل از " ICC " ، گروه اسلامی بوکوحرم در دو ماه اخیر دست کم 10 نفر را در شهر میدوگوری در نیجریه به قتل رسانده  است. رهبران مسیحی آن منطقه می گویند که این گروه اسلامی افراطی می خواهند شریعت اسلامی را اجرا کنند و در همین راستا مسیحیان را نابود کنند.

آقای جاناتان راکو ، مدیر منطقه آفریقا در آی-سی-سی این قتل ها را ، قتل هایی سازمان یافته علیه ایمانداران آن منطقه خواند.
او توضیح داد که مسیحیان طوری کشته شده اند که توجه زیادی به آنها جلب نشود. به همین خاطر رسانه ها و دولت توجه زیادی به وضعیت این مسیحیان نمی کند. در طی دو ماه گذشته 10 مسیحی کشته شده اند و خدا می داند در یکی دو ماه آینده چه پیش خواهد آمد.
آقای راکو می گوید که مسیحیان تنها اهداف گروه بوکوحرم نیستند. مسلمانان میانه رو هم بخاطر عقاید سرسختانه این گروه در خطر هستند.
سخنگوی آی-سی-سی با ابراز تأسف گفت : " بوکوحرم حتی به پلیس هم حمله کرده است و همین موضوع شرایط را بسیار دشوار کرده است. وقتی خود پلیس مورد حمله باشد ، چه کسی دیگری خواهد توانست از مسیحیان حمایت کند؟ "
پبنابراین سازمان آی-سی-سی که به امور مسیحیان جفادیده در جهان می پردازد ، از رسانه ها ، دولت نیجریه و مسیحیان سراسر جهان می خواهد که صدایی باشند برای مسیحیان نیجریه ای که در چنین شرایطی گرفتار هستند و بخاطر ایمانشان زیر حملات هستند و کشته می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر