جمعه، تیر ۰۲، ۱۳۹۱

چهار روز بی خبری مطلق از مجلس‌دار بخش صقاد استان فارس

چهار روز بی خبری مطلق از مجلس‌دار بخش صقاد استان فارساز بازداشت مجلس‌دار شب جمعه‌ بخش صقاد از توابع شهرستان آباده چهار روز گذشته و همچنان از وضعیت این درویش گنابادی اطلاعی در دست نمی‌باشد.  
به گزارش خبرنگار مجذوبان نور؛ صبح روز ۲۸ خرداد ماموران امنیتی و لباس شخصی با حمله به منزل آقای علی شفیعی از دراویش گنابادی و مجلس‌دار بخش صقاد شهرستان آباده، این درویش گنابادی را بدون ارائه حکم قضایی بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل کردند. خانواده‌ی این درویش گنابادی در طی ۴ روز گذشته با مراجعه به تمامی مراجع قضایی و قانونی شهرستان آباده پیگیر وضعیت و محل نگهداری این درویش گنابادی شدند که تمامی این پیگیری‌ها بی نتیجه مانده است.

تنها پاسخی که مراجع قضایی و قانونی به خانواده‌ی این درویش گنابادی داده‌اند مبنی بر علت بازداشت این درویش گنابادی بوده است که اتهام وی را تبلیغ علیه نظام اعلام کرده‌اند.
در طی روزهای گذشته فشار اداره اطلاعات بر دروایش بخش صقاد افزایش یافته و با احضار تلفنی و یا حضوری دراویش و با ایجاد ارعاب و تهدید دراویش این منطقه را مجبور به دادن تعهد شرکت نکردن در مجالس فقر و درویشی بخش صقاد می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر