جمعه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۱

بازی كامپیوتری با غیرت دینی ( شلیك به مرتد)


.پس از اعلان و صدور حكم ارتداد از سوی برخی مراجع اسلامی و اعلام مرتد بودن شاهین نجفی خواننده رپ ایرانی در واكنش به این آهنگ مؤسسه هنر ناب اسلامی تصمیم به تولید یک بازی فلش گرفت.
 « محبت نیوز» - به گزارش موسسه هنر ناب اسلامی،  در این بازی فلش اعلام شده است كه  تمام محبین اهل بیت که بر اساس دغدغه و غیرت دینی ، پس از اطلاع از تولید اثر موسیقیایی شاهین نجفی و اهانت وی به امام علی النقی در متن و تصویر تبلیغ آن ،در قلب خود آرزوی اجرای حکم قتل وی را - به واسطه ارتداد - دارند، می توانند با شلیک به این نماینده شیطان ، برای کشتن او تمرین کنند.

در تصمیم به تولید این بازی فلش نیز آورده شده است كه، نمادهای شیطان پرستی كه  به وفور در آثار پیشین شاهین نجفی نیز مشاهده می شود - مؤسسه هنر ناب اسلامی تصمیم به تولید یک بازی فلش در واکنش به این هتک حرمت آشکار گرفت و به لطف الهی و با عنایت  امام هادی این توفیق حاصل شد که در مدت زمانی کمتر از ده روز، این اثر را به شیعیان آن امام پیشکش نماییم.
گفته می شود هدف اصلی این بازی، نمایش انزجار عمومی شیعیان از چنین رفتارهای حرمت شکنانه و اعلام آمادگی همه جانبه برای اجرای حکم قتل برای این مرتد  است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر