یکشنبه، تیر ۰۴، ۱۳۹۱

هشدار امام جمعه قم به ايجاد كليساهای خانگی در كشور!


.گسترش روز افزون مسیحیت و تبع آن افزایش کلیساهای خانگی در میان ایرانیان امروز به یکی از مهمترین دغدغه‌های مراجع تقلید و روحانیون جمهوری اسلامی در آمده است .
به گزارش « محبت نیوز» امروزه روحانیون جمهوری اسلامی از هر تریبونی استفاده می‌کنند تا نسبت به این موضوع هشدار دهند.
در تازه ترین اظهارات آخوند سيدمحمد سعيدی، امام جمعه قم در ديدار با رييس و مديران سازمان تبليغات اسلامی این استان مذهبی ضمن هشدار نسبت به تلاش دشمنان برای ايجاد "كليساهای خانگی" از مسوولان فرهنگی به‌خصوص سازمان تبليغات اسلامی خواست كه در زمينه ترويج آموزه‌های دينی و اعتقادی پيشرو باشد.

وی با بيان اين‌كه «برخی از خانواده‌ها در معرض آسيب هستند» خواستار اجرای طرح‌های تبليغی كارآمد برای پوشش دادن اين خانواده‌ها شد و گفت: «حضور روحانيون در كانون خانواده‌ها برای ترويج مسائل اعتقادی و بيان احكام شرعی بهترين نوع تبليغ است كه اثرگذاری خوبی دارد.»
اتخاذ چنین مواضعی در مقابل مسیحیت در ایران تازگی ندارد، پیش از این نیز برخی آیت الله ها از جمله مصباح یزدی و وحیدخراسانی و مکارم شیرازی از مراجع تراز اول شیعیان جمهوری اسلامی نیز توهین های شدیدی را به آئین مسیحیت و مسیحیان ایران نسبت دادند که همین عامل سبب تحریک نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و در نتیجه افزایش فشار بر مسیحیان بود.
آیت الله وحید خراسانی
در همین ارتباط چندی پیش آیت الله «وحیدخراسانی»، از مراجع صاحب نام در جمع شاگردان و طلاب شهر  قم بحثی در باب تبلیغ مسیحیت در ایران داشت به گونه ای که اعلام كرد ،حتی آمار جوانانی که در شهر مقدس قم ، به دین مسیحیت گرویده اند را نیز در اختیار دارند !
این مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از ترویج مسیحیت در کشور گفت: « این مسیحیت با این ریشه در این كشور، جوانان شیعه را گمراه می‌كند و اینها ( مسئولین )  روی ریاست خود دعوا دارند.» وی سپس خواهان برچیده شدن بساط تبلیغ مسیحیت از كشور شد !
وی افزود: « یكی نیست به این دستگاه بگوید این همه تبلیغات مسیحیت ضال و مضل حتی در قم به چه معناست ؟ »
وی سپس با انتقاد شدید از مسؤولان و دستگاه های اجرایی به خاطر آن كه خود را درگیر مسائل غیر مهم كرده اند و از این قبیل موضوعات غافل اند به آنها هشدار داد كه دیگر در این باب كوتاهی نكنند.
افزایش تهدید و دستگیری و شکنجه شماری از مسیحیان و نوکیشان مسیحی توسط نیروهای امنیتی و قوه قضائیه بخصوص در شهرهای مذهبی كشور سند محکمی است بر خط دهی مراجع تقلید به سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی برای مقابله با گسترش و رشد مسیحیت در کشور.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر