پنجشنبه، مهر ۰۶، ۱۳۹۱

فواد خانجانی زندانی عقیدتی زندان رجایی شهر به بیمارستان اعزام شد



article pictureفواد خانجانی دانشجوی محروم از تحصیل بهایی و زندانی عقیدتی زندان رجایی شهر به بیمارستانی خارج از زندان اعزام شد اما مسئولین بیمارستان از بستری نمودن وی امتناع کردند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، فواد خانجانی دانشجوی محروم از تحصیل بهایی که به ۴ سال حبس تعزیری محکوم شده صبح روز چهارشنبه ۵ مهرماه به بیمارستانی خارج از زندان اعزام شد و پس از انجام آزمایشات مقدماتی به زندان بازگردانده شد.

این زندانی عقیدتی زندان رجایی شهر کرج که نیاز به جراحی داخلی فوری دارد پس از چند ماه تلاش موفق به جلب دستور بهداری و اخذ مجوز دادستان برای اعزام به بیمارستان گردید و امروز بیمارستان از بستری نمودن وی امتناع ورزید و ایشان باید این پروسه را بار دیگر تکرار نماید.
فواد خانجانی در ۲۷ دی ماه سال ۹۰ برای اجرای محکومیت ۴ ساله، خود را به شعبه اجرای احکام زندان اوین معرفی کرد.
وی در شعبه ۲۸دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه به چهار سال حبس تعزیری محکوم شده بود که این حکم عینا در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر به ریاست قاضی موحد تایید شده است.
پدربزرگ فواد خانجانی نیز، جمال‌الدین خانجانی یکی از مدیران جامعهٔ بهائی است که در حال سپری کردن محکومیت ۲۰سالهٔ خود در زندان رجائی شهر کرج می‌باشد.
این دانشجوی محروم از تحصیل، پیش‌تر به علت اعتقاد به دیانت بهایی از سازمان مدیریت صنعتی در اصفهان اخراج گردیده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر