پنجشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۱

حمله سایبری به سایتهای مسیحی فارسی زبان در شبکه جهانی، توسط عوامل ناشناس ضد مسیحی


Syber_attack__Mohabat_News
 سایت اینترنتی آژانس خبری مسیحیان ایران  از  روز شنبه همزمان با آزادی یوسف ندرخانی، مورد حملات شدیدی قرارگرفت و بالاخره از شبکه جهانی خارج شد.مدیر این سایت هکرهای جمهوری اسلامی را مقصر دانست.
 به گزارش شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان از روز شنبه 18 شهریور ماه برابر 8 سپتامبر همزمان با آزادی یوسف ندرخانی از زندان و تبرئه او از اتهام ارتداد، چندین حمله سایبری تسط عوامل ناشناس ضد مسیحی به سایت اف سی ان ان و سایر سایتهای هم جهت آن انجام گرفته است.

با تلاش همکاران فنی شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان، خوشبختانه  این حملات نتوانست آسیب جدی به سایت اینترنتی ما بزند. هرچند باعث شد تا نتوانیم در سه روز گذشته وب سایت را به روز کنیم وحتی چند ساعتی نیزشب گذشته از شبکه خارج شدیم. این حملات آسیبهائی به کامپیوتر و سخت افزارهای اف سی ان ان زده و خطر آنها همچنان رفع نشده است. احتمال ادامه این حملات همچنان وجود دارد.
از سوی دیگر سایت اینترنتی آژانس خبری مسیحیان ایران (محبت نیوز) از  همان روز شنبه مورد حملات شدیدی قرارگرفت و بالاخره از شبکه جهانی خارج شد. مدیر این سایت  در صفحه فیس بوک خود نوشت و توضیح داد  که سایت آنها در حمله سایبری شنبه مورد تهاجم واقع شده و بخشی از محتوای تصویری آن آسیب جدی دیده، از بین رفته است. مطابق این یادداشت عوامل ضد مسیحی ناشناس عامل این حمله بوده اند.
امروز نیز در یک یادداشت جدید که به زبان انگلیسی بر روی صفحه فیس بوک محبت نیوز قرار گرفت، آنها گفته اند که سایتشان توسط "هکرهای حرفه ای جمهوری اسلامی" مورد حمله قرار گرفته است. شدت این حمله طوری بوده است که آژانس خبری مسیحیان ایران مجبور شده است سرور فعلی خود را ترک نماید و در صدد یافتن سرور جدیدی با امنیت سایبری بیشتر برای خود باشد. مدیر محبت نیوز تاکید کرده است که تیم فنی در حال رفع مشکل هستند و به زودی به شبکه بر خواهند گشت.
شبکه خبری مسیحیان فارسی زبان به عنوان نخستین سایت تخصصی خبری  مسیحیان ایران زمین  ویک سایت مادر، ضمن محکوم کردن حملات مذکور، برای همکاران و برادران  در آژانس خبری مسیحیان ایران آرزوی موفقیت در راه اندازی هرچه سریعتر پایگاه خودشان در شبکه جهانی را دارد. امیدواریم به زودی شاهد رفع مشکلات فنی و فعالیت خوب  آنها در زمینه خبر رسانی پیرامون مسیحیان ایران باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر