دوشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۹۱

تداوم ممنوع الملاقات دو زندانی سیاسی سیاسی محکوم به اعدام


در زندان مرکزی ارومیه دو زندانی سیاسی کرد محکوم به اعدام همچنان ممنوع الملاقات میباشند.
علی افشاری به همراه برادرش حبیب الله افشاری که از سوی دادگاه انقلاب مهاباد به اتهام محاربه از طریق فعالیت تبلیغی و عضویت در یک حزب مخالف نظام از سوی دادگاه انقلاب اسلامی مهاباد به اعدام محکوم شده اند ازدو ماه گذشته به دستور مقامات امنیتی زندان ارومیه ممنوع الملاقات شده اند.
یکی از اعضای خانواده این دو زندانی سیاسی به کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی گفت که بیش از دو ماه است که خانواده ام موفق به ملاقات با علی و حبیب افشاری نشدند و همان طور که می دانید و بنا به اخباری که از زندان بدستمان رسیده علی همچنان در وضعیت وخیم جسمی قرار دارد  وی گفت از طرفی دیگر حکم اعدام  این دو عضو خانوادمان در دادگاه تجدید نظر تایید شده و همین امر نگرانی خانواده ما را دو چندان کرده است.
لازم به یادآوری است که علی افشاری و حبیب افشاری دو برادر مهابادی محکوم به محارب(اعدام) که از طرف دادسرای ارومیه شعبه 32 حکم قطعی اعلام شده که علی افشاری به خاطر تیراندازی از طرف مأ موران رژیم ایران بیشتر اعضای بدنش دچار عفونت شده است و مسئولین زندان از بردن وی به بیما رستان خودداری می کنند وهر روز که می گذرد عفونت بدن وی بیشتر می شود. از طرفی دیگر دو تن از برادرانش به نامهای جعفر افشاری و ولی افشاری که هر کدام به ٥ سال حبس محکوم شده اند که هر چهار برادر افشاری همگی در زندان ارومیه به سر می برند.

‌ کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر