دوشنبه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۰

بازداشت و بی خبری از وضعیت یك نوكیش مسیحی در شرق تهران

به نقل از گزارشگران آژانس خبری مسیحیان ایران " محبت نیوز "، خانم " لیلا محمدی" ۳۰ ساله  از نوكیشان مسیحی ساكن در شرق تهران توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.
در روز شنبه مورخ ۸ مرداد ۱۳۹۰ تعدادی از ماموران امنیتی، در ساعت ۳۰ :۱۰ دقیقه شب با ورود به محل سكونت خانم " لیلا محمدی " در شهرك كیانشهر واقع در شرق تهران، ضمن بازداشت نامبرده و بازرسی و تفتیش كامل خانه وی برخی از لوازم از قبیل كامپیوتر ، پرینتر ، تعدادی كتب ادبیات مسیحی و همچنین دی وی دی های مسیحی ایشان را ضبط و با خود بردند.
به گفته برخی شاهدان خانم "لیلا محمدی" توسط یك ون متعلق به نیروی انتظامی به مكان نامعلومی انتقال یافت.
این گزارش حاكی است که یک روز پس از دستگیری این نوكیش مسیحی، شخصی در تماس تلفنی در خصوص خبر بازداشت  ایشان به خانواده اش گفت؛ كه خانم محمدی در بازداشتگاه «حر» به سر می برد . بازداشتگاه حر متعلق به نیروی انتظامی است و در حوالی میدان حر در تهران قرار دارد.
گفته می شود، در این ارتباط پس از چند روز شخص دیگری بنام (پرویز - گ) توسط مامورران امنیتی بازداشت شد . ماموران امنیتی پس از بازرسی از خانه  و توقیف كامپیوتر ایشان ، نامبرده پس از  سه روز بازداشت  و بازجویی سرانجام با دادن تعهد بطور موقت آزاد می شود، گویا علت دستگیری نامبرده بدلیل فعالیت های بشارتی مسیحی همسرش در ارتباط با پرونده لیلا محمدی بوده است.
طبق گزارش دریافتی، اتهام "لیلا محمدی"  از سوی مقامات امنیتی ، تبلیغ و ترویج مسیحیت اعلام شده است .
"لیلا" از زمان بازداشت تاكنون هیچگونه تماسی با خانواده خود نداشته است. بی اطلاعی و بی خبری از وضعیت ایشان باعث موجی از نگرانی  در میان خانواده و بستگان وی گردیده است. آخرین خبرها از این نوكیش مسیحی حاكی است كه گویا  ایشان را به بازداشتگاه زندان اوین منتقل کرده اند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر