جمعه، اسفند ۱۹، ۱۳۹۰

هشدار و كنترل نسبت به نصب نمادهای مسیحی بر روی ساختمان‌ها

.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام كرد: "روی برخی از ساختمان‌های شخصی مردم در شهر نمادهای فراماسونری و مسیحیت نصب شده است. و باید این نمادها را کنترل و نگذاریم در شهر نصب شود".
توضیح تصویر: نما از بالای میدان آزادی در تهران كه كاملن به شكل یك صلیب طراحی شده است ( تصویر از گوگل)

«محبت نیوز» - انقلاب 1357 آن سونامی تاریک که به ادعای رهبرانش قرار بود از راه کربلا، بیت المقدس را آزاد کند و ندای اسلام را از شرق تا غرب عالم پُرفروغ گرداند، امروز نه تنها ستون های خود را لرزان تر از همیشه می بیند، بلکه آنقدر حلقه تعصبت بر ایدئولوژی های اسلامی را تنگ نموده که با وجود میلیاردها تومان هزینه برای تبلیغات اسلامی و نهادینه کردن ولایت فقیه در بین مردم با بحرانی بزرگ در هویت و اصول روبروست.
از آن گذشته عدم توانایی در نهادینه کردن این رویا در جامعه، از این نظام یک سازمان امنیتی-ایدئولوژیک تمام عیار ساخته که نیروهای آن تمام قد برای فرار از سقوط بسیج شده اند و در این راه تلاش می کنند از سیاست و اقتصاد گرفته تا عقیده و مذهب را در چنگال خود داشته باشد. آنها برای رسیدن و خواسته های خود حتی به حریم شخصی و اموال و عقاید خصوصی افراد نیز دست درازی می کند.
پس از اعتراض به وجود درخت کریسمس و بابانوئل در خیابان های تهران به مناسبت ایام کریسمس به تازگی «حسین کلخورانی» معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران با اعلام اینکه برخی افراد در این شهر بر روی ساختمان های خود نماد فراماسونری و مسیحیت ! نصب می کنند هشدار داده که شهرداری تهران این نمادها را از شهر جمع آوری خواهد کرد و اعلام کرد: «نماهای ساختمان های شهر تهران باید توسط شهرداری کنترل شود و این سازمان اجازه ندهد چنین کاری انجام شود.»
مقابله با نمادهای غیراسلامی سابقه طولانی در ایران دارد، چندی پیش طرح معماری میدان انقلاب تهران نیز جنجال آفرین شد و برخی وابستگان به حکومت مدعی شدند که این معماری تداعی کننده نماد فراماسونری و ستاره داوود است. بلافاصله پس از این اظهارات جمعی از بسیجیان کفن پوش پس از اقامه نماز جمعه تهران به سمت میدان انقلاب راه افتادند و با بیل و کلنگ بر بالای میدان رفته به تخریب آن پرداختند. نمادی که بیش از 300 میلیون تومان هزینه برداشته بود و سقف متروی تهران بود!
پیش از آن نیز طرح میدان آزادی تهران، سازه بالای ساختمان مرکزی هواپیمای هما در فرودگاه مهرآباد، ساختمان هرمی شکل مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان، نمای صحن مجلس شورای اسلامی و... مورد اعتراض جان بركفان بسیجی و حکومت اسلامی قرار گرفته بود.
- تصویر زیر تخریب نماد ستاره ۶ پر در یكی از میادین تهران - میدان انقلاب
.
.
كشف نماد اسراييل (ستاره داود) در ساختمان فرودگاه مهر آباد تهران - تصویر گوگل
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر