شنبه، آذر ۱۱، ۱۳۹۱

قتل یک زن یهودی در اصفهان با انگیزه مذهبی ! + ویدیو


.یک زن یهودی ایرانی ساکن اصفهان بر اثر حمله افرادی با ضربات چاقو کشته شد. خانواده وی معتقد هستند که انگیزه مذهبی پشت این اقدام بوده است.
عکس - زنان یهودی ایرانی در کنیسه
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران، « محبت نیوز» ، آقای منشه امیر، روزنامه نگار ایرانی-اسرائیلی و یکی از مجریان رادیو صدای اسرائیل به خبرگزاری اسرائیل تایمز گفت، « این خانم یهودی 57 ساله ساکن اصفهان به نام « طوبا . ن » روز دوشنبه ششم آذرماه 1391 ( 26 نوامبر 2012) توسط افرادی که سعی در بیرون کردن او از خانه اش و ضبط اموال ایشان را داشتند، کشته شد. منزل این خانواده یهودی در مجاورت یک مسجد قرار دارد."
آقای امیر که ازاین افراد با عنوان تندروهای مذهبی نام می برد در ادامه افزود، "این افراد حتی قبلن بخشی از خانه ایشان را مصادره کرده و به حیات مسجد اضافه کرده بودند. اما این خانواده یهودی با وجود تهدید های جانی به دادگاه شکایت بردند."

این قتل در حالی صورت گرفت که همسر مقتول در سفری کاری در تهران به سر می برد.
آقای امیر در ادامه توضیح داد، " قاتلین وارد خانه شدند و دست و پای دو خواهر مقتول را که با او زندگی می کردند بستند. مهاجمین سپس این زن یهودی را به ضرب چاقو کشتند."
اقوام مقتول که در ایالات متحده به سر می برند توسط یکی از خواهران این خانم از وقوع این قتل مطلع شدند و خبر را به خبرگزاری ها رساندند.
آقای منشه امیر گفت که جامعه یهودیان اصفهان هراس این را دارند که خونریزی بیشتری در آینده صورت گیرد. سه سال پیش، اصفهان 1200 سکنه یهودی داشت، اما اکنون طبق تخمین آقای امیر کمتر از 100 خانوار یهودی در این شهر زندگی می کنند.
نکته قابل توجه این است که مقامات ایرانی سعی در عدم انتشار خبر این قتل دارند و هنوز حتی جسد این زن را هم به خانواده اش تحویل نداده اند.
چندی پیش نیز در خبرها داشتیم "خانمی به نام «آدیوا میرزا سلیمان کلیمی» از یهودیان ایرانی به همراه همسرش «وارژان پطروسیان» از مسیحیان ارامنه ایران به همراه یک زن و دو مرد با هویت نامعلوم سحرگاه روز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه سال ۱۳۸۹ به صورت مخفیانه در زندان اوین اعدام شدند./ English
گزارش خبری از JN1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر