سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۷، ۱۳۹۰

تداوم فشار بر هواداران آیت الله بروجردی

خبرگزاری هرانا - در تداوم اعمال فشار بر رهبران مذهبی جریانات مختلاف هواداران آیت الله بروجردی نیز در طی ماه های اخیر بارها از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی احضار و مورد تهدید قرار گرفته اند.
 بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، "ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران" از میان ۶ تن از زندانیان هوادار آقای بروجردی که سال گذشته بازداشت شدند، مهندس محمد رضا صادقی همچنان تحت بازداشت به سر می‌برد در حالیکه ۵ تن از این زندانیان به نامهای دکتر رویا عراقی، مریم عظیمی، نرگس غفارزاده، طیبه حسینی و فروغ همتیار با قید وثیقه‌های سنگین آزاد و همچنان در انتظار محاکمه بسر می برند.
گزارشهای دریافتی حاکیست سایر طرفداران این روحانی معترض در نقاط مختلف کشور مرتبا تحت پیگرد و تهدید قرار دارند. از جمله سه تن از این افراد که سابقه بازداشت و حبس نیز داشته‌اند طی هفته گذشته توسط نیروهای امنیتی مورد تهدید تلفنی قرار گرفته و به دادسرای ویژه فرا خوانده شده‌اند که اسامی آن‌ها به شرح ذیل می‌باشد:
خانم مریم موذن‌زاده، ۳۵ ساله، متاهل، کار‌شناس ارشد شیمی و مدرس دانشگاه، وی دارای یک فرزند خردسال که پیش از این ۲ بار در سال ۱۳۸۵ بازداشت و زندانی شده بود.
خانم لاله موذن‌زاده، مجرد، ۲۵ ساله، دانشجوی رشته کامپیو‌تر، که در مهرماه ۱۳۸۵ بازداشت و زندانی شده بود.
آقای سید عباس طباطبایی شیرازانی، ۳۵ ساله، کار‌شناس ارشد مهندسی معدن، که در مهرماه ۱۳۸۵ بازداشت و زندانی شده بود.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر