سه‌شنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۸۹

بازداشت فرهاد سنائی، شهروند بهایی اهل قائمشهر

خبرگزاری هرانا - فرهاد سنائی، شهروند بهایی اهل قائمشهر ظهر روز گذشته، شانزدهم بهمن  ماه، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. 
بنا به اطلاع گزارشگران اولین خبرگزاری تخصصی حقوق بشرِ ایران "هرانا"، ظهر روز شنبه، مامورین ادارهٔ اطلاعات قائم شهر و ساری در دو گروه مجزا و همزمان به منزل و مغازهٔ فرهاد سنائی جهت بازرسی مراجعه نموده و پس از بازداشت نامبرده را به زندان شهید کچویی ساری منتقل نمودند.
در مراجعه به منزل این شهروند بهایی، سه تن از ماموران لباس شخصی در حالی که پشت آیفون در جواب به نوشین سنایی خود را یکی از دوستان همسرش معرفی می‌کنند، وارد خانهٔ ایشان شده و ضمن تفتیش آن محل از وی می‌خواهند که درب منزل شکیب سنائی (برادر فرهاد سنائی) که در مجاورت خانهٔ آن‌ها قرار داشته را نیز باز نماید.

خانم سنایی به دلیل اینکه ماموران تنها حکم بازرسی منزل ایشان را در دست داشتند، ابتدا مانع می‌شود اما ماموران لباس شخصی با برقراری تماس با آقای سنائی که در مغازه‌اش بازداشت بوده، از وی می‌خواهند که همسرش را به همکاری با آن‌ها قانع نمایند.

شایان ذکر است که در پی تفتیش این سه محل بسیاری از وسایل شخصی نظیر کتب و جزوات، سی دی و کیس‌های کامپیو‌تر خانواده سنائی ضبط شده است.


فرستنده: محمد رضا فرشادفر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر