جمعه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۱

بازداشت تعدادی از دراویش گنابادی مقابل زندان اوین


خبرگزاری هرانا - تعدادی از دراویش گنابادی که در حمایت از وکلای دراویش و سایر دراویش زندانی در روز سوم اسفند، در مقابل زندان اوین حضور یافته بودند، بازداشت و پس از چند ساعت آزاد شدند.
به گزارش تارنمای مجذوبان نور، بیش از ۳۰۰ تن از دراویش گنابادی صبح امروز در مقابل زندان اوین، توسط نیروهای امنیتی و انتظامی بازداشت و پس از چند ساعت آزاد شدند.
تعدادی از دراویش بازداشت شده، پس از انتقال به بازداشتگاه مورد ضرب و شتم و توهین قرار گرفتند و مامورین امنیتی خواستار امضا تعهدنامه توسط دراویش بودند که با مقاومت آن‌ها در برابر امضا تعهدنامه، پس از چند ساعت آزاد شدند


این دراویش گنابادی در روزهای قبل اعلام کرده بودند که برای حمایت از وکلای دراویش و سایر دراویش زندانی که بیش از ۳۵ روز است در سلول‌های انفرادی و اعتصاب غذا به سر می‌برند، با ساک و وسایل خود در ساعت ۱۰ روز سوم اسفند، در جلوی زندان اوین حضور خواهند یافت و آماده هستند که مانند وکلا و سایر دراویش زندانی، دستگیر و راهی زندان شوند.


اسامی تعدادی از دراویش بازداشت شده در مقابل زندان اوین:
بهزاد نوری کوچی
عطاءالله پورمند
کیوان کولی وند
حمید رحمانی
حسن مقدم
امین کرمی
علی اسدی
رضا فردوس مقدم
مسعود رضایی
محمد هاشمی
نجم الدین نوری
علی اشرف شادکام
پیمان امرایی
امیر حاجی آبادی
لازم به ذکر است که پس از چند ساعت که از بازداشت و آزادی دراویش گنابادی می‌گذرد، اما همچنان از سرنوشت تعدادی از بازداشت شدگان اطلاعی در دست نمی‌باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر