دوشنبه، فروردین ۱۵، ۱۳۹۰

اطلاعیه

شورای حقوق بشر سازمان ملل پس از سالها جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق بشر شناخت 
 
ماده 19  اعلامیه جهانی حقوق بشر
هر کس حق آزادي عقيده و بيان دارد و حق مزبور شامل آنست که از داشتن عقايد خود بيم و اضطرابي نداشته، و در کسب اطلاعات و افکار و در اخذ و انتشار آن، با تمام وسائل ممکن و بدون ملاحظات مرزي، آزاد باشد.
شورای حقوق بشر سازمان ملل پس از سالها جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق بشر شناخت

بعد از چندین سال تلاش و کوشش تمامی ایرانیان میهن دوست داخل و خارج کشور و فعالان مدنی و ده ها سازمان و تشکیلات حقوق بشری و بعد ازتحمل جنایات فراوان حاکمیت اسلامی و افشاگری های گسترده که با پرداخت هزینه های گزاف همراه بود بالاخره شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با اعزام گزارشگر ویژه خود به ایران موافقت کرد.
هر چند تا رسین به جامعه منطبق بر دمکراسی و حقوق بشرراهی طولانی و دشوار باقیست لیک این گام بلند و رسیدن باین مرحله نیز خود ظفرمندی بزرگی برای تمامی کسانیست که بابت افشای جنایات و موارد نقض حقوق بشر بسیار کوشیده و فراوان هزینه نهاده اند.
شادمانیم که بعد از سالها این خواست تمامی همرزمان حقوق بشری جامه عمل پوشید و اطمینان داریم که هر گامی در راه استقرار حقوق بشر در ایران به هرچه رسواتر شدن ناقضان حقوق بشر خواهد انجامید.
کانون دفاع از حقوق بشر در ایران همراه با سایر کوشندگان عرصه فعالیت های حقوق بشری از این تصمیم شورای حقوق بشر  سازمان ملل متحد پشتیبانی نموده و از توجه جهانی به وضعیت اسفبار حقوق بشردر ایران قدردانی مینماید
از انجائیکه نقض حقوق بشر در ایران توسط جمهوری اسلامی ایران مستمر و برنامه ریزی شده است مجدداً درخواست های خود را بدینوسیله اعلام می داریم :
1 . استقرار گزارشگر دائمی ویژه حقوق بشر را در ایران
2 . آزادی بدون قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی

301
کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر